Co dělat, když mám problém s aktualizací osobních údajů?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:19 DOPOLEDNE

Odpověď:
Pokud pacient nemůže aktualizovat své osobní údaje (např. e-mail nebo telefonní číslo), měl by zkontrolovat, zda zadal správný formát údajů (např. formát e-mailu nebo telefonního čísla). Pokud problém přetrvává, může kontaktovat naši podporu na podpora@volnyzubar.cz nebo využít chat na webových stránkách pro pomoc s aktualizací údajů.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit