Co dělat, když rezervační kód nefunguje?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:18 DOPOLEDNE

Pokud kód nefunguje, pacient by měl nejprve zkontrolovat, zda zadal kód správně. Pokud problém přetrvává, může se ověřit u lékaře pomocí své registrované e-mailové adresy. Pokud ani to nefunguje, kontaktujte naši podporu na podpora@volnyzubar.cz nebo využijte chat na našich webových stránkách pro rychlou pomoc.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit