Co dělat, když je faktura automaticky odeslaná, ale obsahuje chyby?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:17 DOPOLEDNE

Pokud zjistíte, že faktura obsahuje nesprávné údaje, můžete ji snadno odmítnout přímo v aplikaci v sekci „Faktury“ a uvést důvod zamítnutí. Naše podpora situaci prověří a po opravách vám zašle aktualizovanou fakturu. V případě naléhavé situace nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu na podpora@volnyzubar.cz nebo použít naši podporu na webových stránkách, kde můžete využít chat s námi.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit