Co se stane, když se pacient nedostaví na schůzku (no-show)?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:19 DOPOLEDNE

Pokud se pacient nedostaví na rezervovaný termín, bude automaticky účtován poplatek za neúčast (no-show). Tento poplatek je stanoven v pravidlech a obvykle činí 500 Kč, které jsou převedeny lékaři.
Pokud pacient věří, že byl poplatek naúčtován nesprávně, může podat reklamaci prostřednictvím platformy.
 Pokud se pacient rozhodne, že na termín nepřijde, je důležité, aby tuto skutečnost nahlásil co nejdříve, aby se vyhnul naúčtování poplatku.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit