Co dělat, když došlo k problému s platbou (chybná částka, selhání transakce atd.)?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:19 DOPOLEDNE

Pokud byla pacientovi naúčtována chybná částka nebo platba neproběhla, postupujte následovně:

  1. Zkontrolujte historii plateb v aplikaci v sekci „Platby“.
  2. Pokud je v platbě chyba, kontaktujte naši podporu na podpora@volnyzubar.cz nebo použijte chat na webových stránkách, kde situaci prověříme a v případě potřeby provedeme refundaci.
  3. Pokud platba neprošla, zkontrolujte údaje své karty nebo vyzkoušejte jiný platební způsob.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit