Co dělat, když pacient neobdrží notifikace?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:19 DOPOLEDNE

Odpověď:
Pokud pacient neobdržel důležitou notifikaci (např. o zrušení schůzky, nové rezervaci, platbě apod.), měl by zkontrolovat, zda má povolené notifikace pro aplikaci. Dále by měl zkontrolovat svůj e-mail, zda nebyla notifikace označena jako spam. Pokud problém přetrvává, může kontaktovat naši podporu na podpora@volnyzubar.cz nebo využít chat na webových stránkách pro vyřešení problému.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit