Co dělat, když jsem omylem rezervoval špatný typ služby?

Změněno dne Po, 24 Březen v 9:19 DOPOLEDNE

Pokud pacient omylem rezervuje nesprávný typ služby, může postupovat následovně:

  1. Před potvrzením rezervace by si měl pečlivě zkontrolovat detaily služby.
  2. Po vyhledání volného termínu pacient obdrží SMS zprávu, která obsahuje detaily o nalezené službě a termínu.
  3. Pokud pacient nechce daný typ služby, může ignorovat SMS nebo odpovědět „NE“.
  4. Poté musí vypnout vyhledávání v sekci „Léčebný plán“ na webové stránce a znovu zapnout nové vyhledávání pro správný typ služby.
  5. Dokud pacient neodpoví „ANO“ na SMS, nemá žádné závazky ani podmínky.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit