Pokud pacient omylem rezervuje nesprávný typ služby, může postupovat následovně:
- Před potvrzením rezervace by si měl pečlivě zkontrolovat detaily služby.
- Po vyhledání volného termínu pacient obdrží SMS zprávu, která obsahuje detaily o nalezené službě a termínu.
- Pokud pacient nechce daný typ služby, může ignorovat SMS nebo odpovědět „NE“.
- Poté musí vypnout vyhledávání v sekci „Léčebný plán“ na webové stránce a znovu zapnout nové vyhledávání pro správný typ služby.
- Dokud pacient neodpoví „ANO“ na SMS, nemá žádné závazky ani podmínky.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit